• Hét grootste mediabereik

    2,7 miljoen lezers in 2017

  • PV OpMaat

    Van logo tot banners en brochure

  • Holland Solar

    Nieuw(e) communicatieplan, website en huisstijl

Communicatie-expert

Dé Duurzame Uitgeverij en communicatie-expert van Nederland zijn! Niets minder dan dat is de ambitie van Dé Duurzame Uitgeverij. Met 7 multimediale platforms in het segment van duurzaamheid en een groot aantal communicatie-opdrachten in het veld van duurzame energie is Dé Duurzame Uitgeverij hard op weg haar ambitie te verwezenlijken! In 2017 bereikten de verschillende publicaties van Dé Duurzame Uitgeverij maar liefst 2,7 miljoen lezers.

Op deze website vindt u uitgebreide informatie over Dé Duurzame Uitgeverij en de crossmediale producten die wij aanbieden via een one-stop-shopping-concept. Of het nu gaat om contentbeheer, copywriting of om de creatie van een logo, huisstijl, website of  brochure of eigen magazine: onze diensten zijn begrijpelijk, doeltreffend, toepasbaar én betaalbaar.

Uitgeefhuis

Dé Duurzame Uitgeverij is niet alleen een communicatie-expert, maar is ook dé duurzame uitgeverij van Nederland met 7 publicaties in het groene segment. Sinds april 2010 wordt Solar Magazine gemaakt; een multimediaal platform bestaande uit een tijdschrift op kwartaalbasis, wekelijkse nieuwsbrief en website met dagelijks het laatste nieuws over zonne-energie. Sinds december 2010 verschijnt Smart E-Mobility; een magazine gemaakt over elektrisch vervoer en smart grids. In september 2013 is het multimediale platform LED Magazine - gericht op led-verlichting - gelanceerd. Het nieuwe platform is Smart Storage Magazine over energieopslag. In januari 2017 heeft Dé Duurzame Uitgeverij bovendien de online platforms Groene Courant en Windenergie Courant geacquireerd.

Onze redactie

Heeft in de afgelopen 30 dagen

181

Nieuwsberichten gedeeld

365.997

Unieke lezers bereikt


Bekijk hier al onze

Producten